sábado, 4 de julio de 2009

Tema del dia: los grupos de 2ªB

Toca analizar el sorteo, y esta claro que no le ha gustado a nadie. Las reacciones, las podemos leer en multitud de webs y diarios. Los gallegos, descontentos, para muestra tenemos el Diario de Pontevedra, El Correo Gallego, la web oficial del Racing de Ferrol (sin desperdicio) y la web oficial del compos. Los Asturianos, contentos al parecer, para muestra El comercio digital. La web de la ponferradina no ofrece valoraciones de momento, mientras que en el diaro de Leon encontramos declaraciones fuertes en cuanto al sorteo, por parte de la Cultural Leonesa. En fin, un desproposito es esta composición de grupos para nuestros intereses.

1 comentario:

Ochote dijo...

Eso quería comentar eu:os asturianos,manda carallo!!!,non queren vir xogar a Galicia.Esto non ten sentido ningún,xa que nos obliga a viaxar a comunidades máis lonxanas,e non xogar onde aparentemente,máis nos convén a uns e outros.
Eu que vivo no Principado,e oigo os programas locais da radio,dou por sentado que os ovetenses teñen medo do potencial de equipos como Pontevedra,Racing,por que non,Compos...E dende hoxe,apostaría a que estando o Oviedo de por medio,van facer o que queiran...
Así que señores,imos a afacernos á idea de pagar desprazamentos caros e menos atractivos...
Coa masa social do Oviedo,a federación vaise a plegar ós seus desexos,e nun futuro,servirlle en bandexa o ascenso.
"Arrieritos somos"...como soe dicirse...