domingo, 31 de enero de 2010

Compos 2 - 3 Celta B. Erase una vez un un tipo sirvengüenza de amarillo llamado árbitro.

PABLO: JIMY (FANECA), TOÑO, CATU, TROVO; CLAUDIO, GONZALO, IVAN, REGO (SERGIO), PETTER y RUBEN (TIKO)
Ya se que cuando se pierde, es muy socorrido criticar al árbitro, pero es que hoy, ha sido así. Un equipo, el Celta B que por momentos fue incapaz de JUGAR AL FUTBOL ante un equipo que se quedó con nueve. 12 contra 9, alineación indebida del filial celtista???
Hoy todo comenzaba bien. Un equipo que quería jugar al futbol, el compos, y que gozaba de ocasiones. En siete minutos, Ruben casi marca desde medio campo y
Rego no acierta a disparar bien una ocasion desde la frontal. El visitante, pues no se bien a que vino, a pasear, supongo.
Pero como siempre, en la esedé siempre pasan cosas, y hoy no fue una excepción. Los visitantes se adelantan en un un fallo defensivo del equipo, y lo único que no fue novedad en este partido, es que el gol no se produjo a los 2 minutos de empezar el encuentro.
Asi que, nos plantamos en el minuto 25 con cero a uno en el marcador y con un árbitro que comienza paulatinamente a tomar protagonismo, bien secundado por sus linieres, actores secundarios, pero actores al fin y al cabo. Se empezaba a
mascar el Oscar a la mejor interpretación.
La segunda mit
ad. comenzó con el debut de Faneca y Tiko Mesina. Fue un ciclón. A los 7 minutos de la segunda, ya ganabamos. El uno a uno, de penalty, transformado por Petter tras agarrón en el area a Tiko. Sin tocar balón, el debutante creó peligro en cinco minutos.
El dos a uno, asistencia de Claudio a Ivan, que se cuela en medio de la defensa celtista y de vaselina bate al cancerbero visitante.
La grada no se lo creía. Pero,en esto, el que "arbitraba" pensó que el resultado no podia ser el que reflejaba en el marcador. Empezó a juzgar de manera diferente a los dos equipos. Cierto es que si Petter le d
a un codazo, es roja, supongo que el reglamento lo pone en algun lado, pero es que si a Rego lo derriban en el area el ultimo defensa, tambien es roja, creo yo. Pero no, amarilla y gracias. Claudio protesta y se gana la segunda cartulina, se la puso a huevo al trencilla. Para colmo de males, Gonzalo falla el penalty. 29 minutos para jugar un 9 contra 12.
El Celta acaba empatando, con mucha suerte. Resistieron como pudieron los nuestros.
Pero lo peor, el desenlace mas dramático estaba aun por llegar. Con un Celta B impotente en ataque, deciden jugarla con el portero, este, ante la presión de Ivan, opta por despejar el balón pero lo hace mal, y es Ivan quien se hace con el esferico. El de Noia no pudo anotar, quiso pasarle a Tiko cuando a lo mejor,el solo podría haber tirado a meta. El balon lo recupera el filial celtista y en el contragolpe, con suerte, como siempre, anotan el tercero.
Encima de muertos, apaleados.
En fin, que la vida sigue, y toca levantarse otra vez, por enésima vez.
PD: Los arbitros deberían de leerse el reglamento y el diccionario. Lo primero para saber hacer bien su trabajo, y lo segundo, para saber que significan las palabras, "arbitro" ó "imparcialidad".
Por cierto, ya os habeis enterado de la dimisión del Vicepresidente, Roberto Gayoso. La noticia, en deportegal. El audio, lo teneis aquí.

9 comentarios:

Ochote dijo...

Repito o meu comentario,a risco de ser pesado...
Eu non son amigo da violencia,e menos no deporte.Pero o de hoxe foi de todo menos deporte.
Ata na Radio Galega,que xa ten collóns,dixeron que o Celta non precisaba desas axudas....
En fin,o outro dia vin no Facebook un grupo que dicía:"matalo non,pero unhas hostias"...
Se cadra ,ó de hoxe era bo matalo!!!
Agora xa sen bromas,nos últimos partidos o Compos demostrou que está mellor.Se nos deixan,habemos dar guerra.E se non nos deixan,tamén!!!!!

Unha pregunta:¿credes que si reclama o Montañeros,daranlle tres puntos tamén a eles?
Eu penso que por unha vez,os da Coruña podían probar,a ver que pasa....

DFD dijo...

Hoxe asistimos a un novo atraco en San Lázaro... a verdade é que é unha pena, o equipo xogou moi ben... pero asi non se pode, con impresentables asi non se pode...

En fin... o peor de todo é que a salvación cada vez está máis lexos, os puntos en xogo acabanse... e a verdad é que xa desilusiona un pouco todo esto... pero bueno, como di Fabiano, mentras as matemáticas non digan o contrario seguiremos tendo esperanzas...

arturoferreiro dijo...

increible, a perro flaco todo son pulgas....

salientar o debut de tiko, faneca e trovo, se estivesen o comezo da temporada e non tivesemos tan mala sorte, outro galo cantaria.

Miguel Anxo Nogueira dijo...

Buff, pois non sei que partido vería Sergio Delpont (TVG), xa que cada vez que conectaban en directo era para destacar o gran xogo do Celta. Vexo agora a crónica e os vosos cometarios e non me quedan palabras para definir a este periodista.

Non hai que baixar os brazos, con máis rabia que nunca, FORZA COMPOS!!!, que haivos moitos desgrazados que queren ver ao noso equipo fundido, e aínda que só sexa por tocarlles os collóns hai que confiar máis que nunca neste equipo e arroupalo todo o posible...

Trivetano dijo...

Despois de todo o malo, para axudar a todo o malo que nos pasa parece ser que o vicepresidente Roberto Gayoso abandona!
Normal co personaxe de presidente que temos!!!
Caneda se non te queres ir non te vaias pero polo menos deixa traballar a quen polo menos ten gañas!

JC dijo...

Espero que non sexa verdade o de Gayosos, creo que poñía bastante interés na labor, si estamos en 3ª non pasa nada, xa volveremos, non hai que volverse tolo

oacantilado dijo...

Confirmado Roberto Gayoso deixa la SD compostela primeiras declaracións en deportegal.

http://www.deportegal.com/deportegal/index.php?option=com_content&view=article&id=660:roberto-gayoso-deja-la-sd-compostela&catid=19:futbol&Itemid=66

saúdos

ngl dijo...

contra una supuesta alineacion indebida se toman medidas.. pero contra un penoso arbritaje o un robo de este calibre, q se hace?

Ochote dijo...

Efectivamente JC.O único malo de baixar,é esa sensación de fracaso,e poder atopar a maneira de sair adiante económicamente.Pero se baixamos,que ainda temos moito que pelexar,que sexa só para coller impulso.
E neste suposto,poñámonos no peor,significar que o plantel que temos é excepcional,no eido profesional,e moito máis no humano.
Os rapaces merecen estar máis arriba.
Fabiano é o adestrador adecuado.Témolo todo para sacar esto adiante,intentar salvarnos.E se non pode ser,que se jodan a TVG e a RG,que pronto imos voltar a dar guerra.
Supoño que algo terá que ver aquela pasta que tiñan firmado co Compos e que rematou nos xulgados.
Pois que se jodan!!!Perdón pola expresión,que van chegar lonxe de carallo apostando por equipos como os que me sei eu...E non quero citar ós montañeses para nada...