miércoles, 13 de octubre de 2010

Compos 1 - 2 Santiago, un punto en dos derbis.

El ir ya a los 7 minutos con empate a unos, sin duda hacia presagiar un partido movidito. No fue asi finalmente y el Santiago se llevó los puntos por un gol a dos, en un partido del que me cuentan que no fueron mejores que nosotros. El cuadro de Willian Amaral ya venia ganando con las justas los ultimos partidos y en estos dos derbis no ha podido sumar mas que un punto.
Tengo que reconocer que, desde la distancia, a uno le cuesta estarse concentrado en algo,sabiendo que elcompos está jugando,pero ya solo me queda "un partido de sancion". Si Dios quiere, para el proximo partido en San Lázaro, Toncholeto regresará, aunque sea tan solo como una gorxa mas para alentar a la esedé.
En cuanto a las noticias de esa reunión entre los presidentes de los clubs de preferente de Santiago con el concejal de deportes, no entiendo que se denomine como incongruencia el hecho de tener 3 clubs de la misma ciudad en esta categoría. Me parece un desprecio para la misma, y francamente, esta ciudad ya se ve que no da para mas que segunda B - tercera. No se si se llevará a cabo esa unión-fusion-convenio-chamalle X, para la proxima temporada, el caso es que mi opinión personal es que el compos está en preferente en estos momentos y no me siento representado por NINGUNO de los otros dos equipos pertenecientes al concello de Santiago. Llamarle SDCompostela a cualquiera de los otros dos equipos me parece, en mi opinión, una incongruencia, y solo dejaría a la luz de todos que cualquier proyecto creado con ganas de renovar, no pretende mas que sustituir la historia de un equipo con camiseta blanquiazul.

9 comentarios:

Hadri dijo...

o problema Toncho, é que chamarlle SD Compostela a calquer dos 3 equipos que existen agora mesmo dóenlle ata ao máis fiel seguidor da SD

JC dijo...

Home, polo menos o Campus Stellae foi o que seguiu o rumbo do noso querido Compos, de feito o único que se lle cambiou foi nome e CIF.
A oportunidade boa tivemola o ano pasado en 2ªb, pero Caneda volveuse a equivocar, esperemos que todo saia ben.

xosemaría dijo...

Eu, ao meu Compos, xa o dou por perdido hai moito. Ainda así, apostei por seguir apoiando ao equipo de Caneda (que non a éste) porque era o que mais me lembraba a aquel meu equipo, mantendo nome, cores, escudo e afición.
E dando un pasiño mais, e dende a base de que o actual equipo de Caneda, do que son socio, non ten viabilidade algunha e desaparecerá a non moito tardar, teño dúas opcións, unha deixar de ir ao fútbol, e outra buscar outras alternativas, se o novo equipo que poida xurdir mantén nome, cores, escudo e afición, a mín persoalmente váleme.

xosemaría dijo...

Ah, pero que conste que eu teño o convencemento de que estas conversas non irán (coma sempre) a ningunha parte porque Caneda poñerá condicións imposibeis.

DFD dijo...

Eu estou de acordo con xosemaría; si se fai un proxecto serio, que manteña completamente o nome (SD Compostela), o escudo e por supostísimo... as cores azul e branco e afición... eu apostaría por él..

Ó fin e ó cabo non sería máis que un novo "engaño" para que o compos continúe con vida, porque o que sí temos que aceptar é que ésta SD non é exactamente a mesma que nos dou tantas alegrías polo fútbol profesional... pero ó haber mantido tódolos seus rasgos de identidade, eu, persoalmente sínto que este é o meu compos.

Pero o dito.. eu o que nunca aceptaría sería nin un cambio no escudo, nin no nome nin nas cores... como fixo por exemplo este ano o Santiago... que non entendo a que veu ese cambio radical de azul e branco a granate...

Un saúdo!

PD. as camisetas de AVEC son feas con ganas...

JC dijo...

De acordo con X.M. e DFD, ainda que me gustaria que o que subise fora o Campus Stellae pq todos sabemos que ese é o equipo que tantas alegrias nos dou. Por certo significa a nova camiseta que xa hai algo de cartos no clube?
Forza Compos

myself dijo...

o que pasa é que o concelho sabe, igual que sabemos todos que a única opción de que un clube de fútbol en Compostela tenha futuro pasa por chamarse SD Compostela, con cores azul e branca, o noso escudo e a única afección. é obvio que por moito que o Grixoa ascenda nunca representará á maioría.

FORZA COMPOS!!!

Xabier Albarrán dijo...

Bo é conservalo patrimonio da S.D. e ir cara arriba, pero eu só vexo todo entrampado como nunca deixou de estalo e así é imposible, tal vez en lugar de estar seguindo á S.D. estemos seguindo o capricho de alguén que tan só o arruinou por completo.
OS SOCIOS OU ABOADOS, que máis dá, deberíamos xuntarnos e facer algo en común e congruente.
O Grixoa pode que ascenda pero por cartos e non por proxecto, eso non nos leva a ningures.
FORZA ABOADOS E FORZA COMPOS

virxinio dijo...

Coido que o único futuro da permanência do escudo , o nome , a camisola e os siareiros pasa pola desaparicion baixo paso por caixa dunha personaxe...